persbericht Grand Opening

———————————————Persbericht————————————-

Commissaris van de Koning Brabant opent fabriek D&D in China

Bergeijk – Op 31 oktober 2019 zal de nieuwe fabriek van D&D Production & Sourcing in Jiashan (PRC) geopend worden door de heer W. van de Donk, Commissaris van de Koning in Noord-Brabant, consul generaal R. van Wijngaarden en de partijfunctionaris van de provincie Zhejiang.

Bedrijf
D&D Production & Sourcing, kort D&D, is een Nederlands bedrijf met vestigingen in Nederland (Bergeijk) en China (Jiashan). In China maken wij machines, apparaten en onderdelen voor Nederlandse bedrijven. Enerzijds voor export naar Europa, maar steeds meer voor klanten met een eigen verkooporganisatie in China en HongKong zoals complete varkensvoedersystemen voor de firma Nedap.

De firma (een WOFE) is in 2006 gestart door de twee directeuren/oprichters, Jan van der Donk en Hans van Dam.

D&D heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Dit komt voor een belangrijk deel door de productie van de Slide. De vorige locatie in Shanghai is hierdoor veel te klein geworden. Er is daarom besloten om een nieuwe en grotere fabriek te bouwen in China. Deze is komen te staan in het Sino-Dutch Development Zone in Jiashan (PRC).

Slide
Dit is een apparaat waarmee een consument bestaande gordijnen kan omtoveren in een Smart Curtain.

Slide

Na installatie kun je de gordijnen vervolgens met een afstandsbediening of je smartphone bedienen. Meer info: www.slide.store

Sino-Dutch park
Jiashan is een half uur rijden van Shanghai, in een van China’s sterkst economische groeigebieden. Hier wordt het Sino-Dutch Development Zone ontwikkeld voor voornamelijk Nederlandse bedrijven. Heineken heeft hier in 2016 een van de grootste brouwerijen in AziĆ« geopend. Op het terrein van 5000 m2 tegenover Heineken is de fabriekshal gebouwd van 3.000 m2, met daarnaast een ruim kantoor.

Neem hiervoor contact met ons op: www.dand.nl/contact